onsdag 22 april 2009

3:e dagen

Nu e jag på tredje dagen av mitt "sprayande".
I måndags när jag började på så rann all stress å oro av mig som smält smör på en gås.(eller vad man kallar det, heh) Nu existerar ingen oro inom mig längre. Nu känns det likadant som efter en insemination, att nu har vi kommit en bit på vägen. Detta är mycket bättre än väntan när inget händer. Nu e vi på gång å jag är LADDAD som tusan. NO pain NO game! :)

Sprayandet går bra, det smakar ju inte illa heller. Hade trott det skulle vara värre. Inga biverkningar än men det e ju barar tredje dagen så.
Känslan när min oro har försvunnit e obeskrivlig. Före var jag rädd för biverkningar, överstimulering å smärta. Nu e jag redo, ta me f-n om jag inte ska klara detta.

Den 6:e har jag min första UL, den dagen börjar jag med injektionerna. Följande UL är den 12:e & 15:e. Får se då hur det går. Ser framemot detta med spänning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar