torsdag 22 april 2010

Vecka 37+1

Jösses va stressig denhär veckan har varit och ÄR. Det har nyligen gått upp ett ljus för mig och J att vi har hallen orenoverad å gårdsgrinden ofixad. Så det har vi förbrilt kämpat med denhär veckan. Far min har varit här å hjälpt oss för som sagt jag e ju inte till så stor nytta. Vankar mest runt å fixar lunch å kokar kaffe. Eller jag har faktiskt målat takpanelen, varit med till återvinningsstationen, valt ut golvmatta å sytt ett sängöverkast till spjälsängen. Å däremellan dammsugit upp det värsta dammet. Så med andra ord, varje kväll e jag TOTALT slut. Har börjat samla på mig vätska nu så benen såg ut som två stockar häromkvällen. Känns som att gå på moln när fötterna är svällda. Har försökt ha stödstrumpor å inatt sov jag med två kuddar under benen, å svullnaden e minimal imorrn. :) Men, under dagens lopp så hinner nog dit komma vätska. Men, hursomhelst är det jätteskönt att få hallen klar, den blir så ljus å fin. Enda som jag bannas över är varför vi inte började för två månader sen när jag ännu kunde kalla mig graciös.

Bror min å hans fru fick en son igår. Förlöst med kejsarsnitt å allt gick bra. Tacka vet jag dagens teknologi när det e bara att ta kort med telefonen å skicka till alla förväntansfulla släktingar å visa upp sin ögonsten. Han e bedårande. Tufft kommer han säkert att få med två äldre systrar, hehe.

 Nu ska jag ta å göra en inhandlingslista, e nöjd om jag skulle få handlat idag, nå mycke mer krav än det har jag inte idag! :)

Rådgivningsbesök har jag imorgon, förrutom att jag e smidig som en flodhäst på en enhjuling å har ack så sjuka fogar å rygg så mår jag förträffligt.

1 kommentar: