måndag 17 maj 2010

Vecka 40+5

Bebben har bestämt sig för att stanna. Hon vill INTE komma ut! Tror det blir den första bebisen i historien som kommer att stanna för evigt i mammas mage... ;o) Känns så iaf.

I lördags när vi satt i bilen så hade jag regelbundna sammandragningar med 5 minuters mellanrum, kände att de ökade kraftigt för var värk. Jag var laddad som tusan å tänkte att JA, nu blir det BB. Men nehepp, jag steg ur bilen å så var all värk som bortblåst. Det var bara förvärkar. Tji fick jag. Jag var så redo i lördags, men det var bara falskt alarm.

Skall till rådgivningen idag, får se vad hon har att säga då. Fötterna mina ser ut som knubbsälar på kvällarna. J storflinar varje gång jag ska kravla mig upp ur soffan. Alltid lustigt att se en flodhäst med knubbsälsfötter försöka rulla sig ur soffan. :o)

Det e bara att snällt vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar