fredag 5 juni 2009

Brev på posten

Idag när jag kom hem så låg brevet på köksbordet. Brevet från kliniken. Hur kan vi ha sån tur så vi får svar redan , tänkte jag. Sen så kom jag ner på jorden å gissade att det säkert är angående kompenseringen av medicinkostnaderna o.dyl., att det inte alls hade med stimuleringen att göra.

Men oj va glad jag blev... 8) Vi fick ny tid, å just den tiden som vi önskade. Så m.a.o. så veckan efter vårt bröllop får jag börja med Suprecur-sprayen å vår andra plockning är beräknad till v.34.
Jag hoppas å ber att det ska gå bättre denhär gången. Tycker vi har haft våra prövningar så det räcker.

Nu ska jag njuta av mitt kalla semesterväder å ladda upp inför vår nya stimulering. Känner hur ett lugn än en gång lägger sig över mig. Nu e det bara att ladda upp å ta det lugnt.

3 kommentarer:

  1. ohh, så skoj att det va ett positivt besked! Va mysigt med bröllop! Grattis till allt!!

    SvaraRadera
  2. Tack tack. Det känns bra att veta vi får börja på så snabbt, det e ju knappa 1 månad tills det. :D

    SvaraRadera
  3. Så skönt att ni fick en ny tid så fort. Jag håller tummarna för att allt kommer gå bra för er den här gången.

    SvaraRadera