torsdag 4 juni 2009

Räknar dagar

Jag e rastlös. Skulle så gärna vilja veta när vi kan börja på igen, redan att få ett bestämt datum skulle kännas lugnare.

Försöker räkna ut att om jag skickade brevet i Måndags, så borde det ha varit framme igår. Vilket betyder att om de skulle prioritera att skicka ut svar, så fort som möjligt, så skulle vi kanske få svar redan denna vecka, imorgon, om vi har tur (för en gångs skull). Men det kan jag väl drömma om... Tar nog säkert ett par veckor. Å typiskt skulle det ju vara om de har semesterstängt i augusti!! Usch vad jag e negativ, men vem kan klandra mig egentligen. Kan man ha mera jävla otur?!?!

Det e väl bara att försöka ha tålamod å vänta snällt. Har de inte hört av sig i nästa vecka så ringer jag dit å kollar. För hur mycket tålamod å snällhet har jag inte...

Får ju iaf styrt tankarna mina på något annat, nämligen på vårt stundande bröllop. Brudbuketten är beställd å jag blev jättenöjd, tror jag, det e ju inte så lätt att säga. Man skulle ju gärna få en modell ihopplockad, svårt att besluta på basen av en liten liten knippe blommor. Nu ska tårtan beställas å provsmakas. Plus lite pysselkvällar för att få allt smått i skick.

E sista veckan i jobb å sen nalkas 4 veckor semester. Å hade inte i planerna att lägga hela semestern i bröllopsfixas, utan ska koncentrera ngr dagar för att få allt i ordning. För att sedan njuta till fullo av semestern tillsammans med min blivande man.
Ska bli sååå skönt. Får bara hoppas på fint väder å varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar