lördag 20 februari 2010

Sjukskrivning

Jahapp. Då blir det att vänja sig med att ta det lilla lugna. Var till rådgivningsläkaren igår som sjukskrev mig fram till 19 Mars. Känns bra, vet ju hur lätt sammandragningarna kommer så fort jag gör något extra. Hon sa jag ska ta ny kontakt om de även börjar komma i vila. Men?!!? Jag har nog sammandragningar i vila ibland, på kvällarna när man ligger i soffan å ibland på morgonen när jag ligger i sängen. Men de kommer ju bara ibland. Int tycker jag det är något att reagera på... Eller??
Har tid till rådgivningen nästa torsdag, får fråga U hur det ligger till då.
Hursomhelst så idag har jag städat. Det tog 3 timmar för jag vilade allt mellan varven. Gick ganska bra tycker jag, men jag var trött efteråt, så jag låg å läste å vilade i 3 timmar när jag var klar. Så dit for min lördag. Men, jag har ju ledigt. Får börja vänja mig att det är ingen brådska med något. Men det är ganska stressfullt att ta det lugnt oxå. :)

Ska fixa till en lista på småsaker som behöver göras. Så när jag känner för att dona på med något så e det ju bara att titta på listan å se om man hittar något som lockar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar