måndag 4 maj 2009

Dag 15

Mensen kom i fredags. Trodde faktiskt int att man kunde vara så glad för att mensen sku börja. I vanliga fall e det ju det värsta som finns. Men jag var nöjd för nu kan vi hålla oss till planen.

Helgen har varit underbar, med mycket sol å vila. Har pysslat på i trädgården å motionerat mycket. Sköna morgonpromenader med hundarna samt friska cykelturer med en god vän.

Jag mår som vanligt, känner inget speciellt. Kanske lite tröttare än vanligt men man har ju förstås varit mycket utomhus nu i helgen så bara det kan göra en ovan vinterhatare trött. :)

Ska till Apoteket å hämta medicinen idag, den beställde jag i torsdags å jag blev så glad när jag fick höra att man får avdrag på den. Känns mycket bättre än att betala det fulla priset för den, för den e INTE billig.

Nu ska jag jobba en stund till å sen åka hem. Vill att det ska bli onsdag, har första UL då, plus att jag får börja med injiceringen av hormonerna. Här ska det bli äggruvning av.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar