torsdag 7 maj 2009

Dag 18, klimakteriebesvär

För första gången sen jag började med Suprecur så vaknade jag i natt en 2 tiden av att jag hade kokhett. Svetten rann... Om jag inte hade varit så trött hade jag kastat mig under en iskall dusch, men jag kastade bort täcket å låg å svalkade mig en stund. Efter ca ½ timme lugnade det sig å jag somnade om.
Fick ju skryta så igår när IVF skötaren frågade om jag hade haft nå klimakteriebesvär å jag sa: "-Nej har inte kännt ngt överhuvudtaget!" Borde inte ha sagt det...heh... Nå, har varit så nöjd över hur bra det har gått hittills. Före vi började på var jag så nervös över hur jag skulle må, men hittills har det gått som en dans. Hoppas VERKLIGEN det skulle fortsätta så oxå.

Injicerade min andra dos av Puregon imorrn å det gick suveränt. Känns lite ovant att man sticker sig själv. Min man är ju insulindiabetiker så nålar å pennor är vi vana med. Men det kändes lite overkliget att picka sig själv å inte han. Men tekniken är ju den samma. :)

Sköterskan sa det är okej att träna å leva som vanligt till följande UL på tisdagen, efter det bör jag ta det lugnare. Så igår va jag med min svägerska på gym å ikväll blir det spinning. Känns så skönt att få träna. Det har varit över en vecka sen förra gymbesöket å jag märker ju hur bra jag mår efteråt. Det rensar huvudet från alla bekymmer å man tänker på ngt annat än bara detta.

Ska med mor min på shopping idag. Brudklänningen skall in för omsömnad, den är för stor. På samma gång ska vi spana efter en festblåsa åt henne å skor åt mig. Ska bli riktigt roligt, vi brukar ha ganska kul hon å jag. Man får ventilera å lätta sitt hjärta med henne. Hon finns alltid tillgänglig, hon e mitt stöd. :,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar