tisdag 4 augusti 2009

En till ev. biverkning


Glömde nämna en till biverkning.

Har under loppet av 1½ vecka gått upp 3 kilo!!!! Kan mycket möjligt bero på sommaren å att man kanske äter mer å onyttigt, men 3 kilo på så kort tid tycker jag låter märkligt?!?!

Suprecuren kan ju ge viktökning men jag tycker det skulle gälla de som tar den under en längre tid, det används väl för kvinnor med endometrios oxå?! Inte för nån som tagit den i två veckor.


Hur som helst så gör det inget. Jag håller upp tummarna att jag inte behöver jobba bort kilona under det närmaste året iallafall... ;) Snarare öka, hehe

2 kommentarer:

  1. Det är nog en rätt vanlig bieffekt när man gör dessa hormonbehandlingar. Jag ökade ca 5kg. Jag tror att man samlar på sig en massa extra vätska. Det gick ganska fort på mig med fast att jag då använde ett annat preparat än just den som du tar den här gången.
    Jag håller tummarna att du snart får öka mer ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. hihi... det får vi hoppas på! :D

    SvaraRadera