fredag 21 augusti 2009

Ont i magen

Förrutom ömheten runt äggstockarna å livmoder så har jag ont MITT i magen. Känns som en knut. Vet inte om det har att göra med överstimuleringen?!
Försöker dricka mycket vatten å vilar ganska mycket, e mycket trött. E ju förstås född trött! ;o)
Hoppas bara det ger med sig.

Min positiva inställning fortsätter. Känns skönt men ändå lite skrämmande att bibehålla tanken att det är nu det lyckas, nu e jag gravid. Men man måste våga ta chanser i livet. Drömmer mig bort med allt från mammakläder till att sy å sticka babyplagg. Det känns roligt å spännande.

Om två veckor får vi veta hur det har gått. Vi bestämde att vi testar söndagen den 6.9. Har mensen (mot förmodan) kommit då, så då vet man ju. Men söndagen blir vår testdag. Väntar på den dagen. : )

1 kommentar:

  1. Vad spännande. Tiden går fort fram tills dess. Allt ska gå bra - det har vi ju bestämt :)
    Snart kanske rdömmen blir verklighet eller som askungen sjunger:

    "En dröm ger åt tanken vingar ...
    den blir verklig då.
    I drömmen du allt betvingar.
    Och allt du vill ha kan du få....."

    Håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera