torsdag 13 augusti 2009

Lite orolig

Idag e jag lite orolig å nervös.
Var till personalhälsovårdaren och kollade Hb igår. Har tyckt att jag varit tröttare än vanligt den sista tiden men det fick sin förklaring.
Hade Hb på 104!!
Jag har alltid haft bra Hb, hälsovårdaren tyckte jag skulle ta en järn kur i två veckor å komma å testa på nytt.

Ifall om vårt försök lyckas så är det ju verkligen viktigt att ha bra Hb.

Undrar om mitt låga värde kan ha något att göra med dessa mediciner å dylikt?!?!? Har inte ändrat något annat i mitt liv, kost t.ex.
Hoppas bara att det inte beror på något annat....

2 kommentarer:

  1. Hm, låter skumt men det beror säkert på hela den här omställningen som din kropp går igenom just nu. Men bra att du kollar upp det. Man kan aldrig vara nog så försiktig. Sluta oroa dig nu!! Nu ska allt gå prima -så är det bara. :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jepp, det ska det. Denna gång ska det banne mig lyckas. :)

    SvaraRadera